אודות

אוהד שפירא מייסד ז'וגיה

כמה מילים ממייסד האתר

היי, קוראים לי אוהד וברוכים הבאים לאתר שלי – ז'ונגיה!
קודם כל תודה שהגעת לאתר שלי, אני מקווה שיש כאן את מה שחיפשת, ואם לא ניתן לכתוב לי ואני אשמח לעזור.

אז מי אני בכלל?
השם שלי הוא אוהד שפירא, יזם דיגיטלי ובשנים האחרונות גם חוטא בהתעסקות ברפואה סינית.

אז למה נוצר האתר בכלל?
טוב האמת שהוא הוקם בעקבות צורך אישי שלי במטפל ברפואה הסינית: בתקופת הצבא התחלתי להרגיש כאבים עזים בגב, התחלתי ללכת לכל המומחים בארץ ולחפש כל מיני משחות וכלום לא עזר, ובינתיים הכאב רק החמיר… זה הגיע למצב שלא הצלחתי לתפקד כרגיל וזה פגע לי משמעותית במצב הרוח.
יום אחד משיחה עם אחד החברים ביחידה נחשפתי לעולם הרפואה הסינית, הוא המליץ לי ללכת להיבדק אצל מטפל ברפואה הסינית. זה נשמע לי קצת מוזר אבל השתכנעתי והתחלתי לחפש קצת על התחום. לאחר חיפושים רבים באינטרנט והמון שיחות טלפון ארוכות ומייגעות בשביל להבין מה זה בכלל רפואה סינית- הגעתי מותש ומיואש למטפל שמצאתי והיה נראה שהוא מבין מה הוא עושה.
המטפל בהחלט עזר לי והכאבים התחילו להשתפר… ואז חשבתי, אם הרפואה הסינית פותרת כל כך הרבה בעיות, למה כל כך קשה למצוא את הפתרון לבעיה שלך בצורה ברורה ומהירה?

מפה לשם, הנה אני עם האתר שנמצא מולך. באתר שהקמתי אפשר למצוא כל מה שיש על הרפואה הסינית בצורה הכי מקיפה וברורה שיש, חסכתי לך גם את החיפוש המתיש אחרי מטפל טוב ואספתי בשבילך את המטפלים המומחים ביותר שיש עם דרכים ליצור איתם קשר.
טוב אז… מקווה שהצלחתי ושכבר נדלקת על הרפואה הסינית ומצאת את הפתרון המתאים לך,

שלך, אוהד.

הסיפור שלנו

כיום אין אתר בתחום הרפואה הסינית המרכז את כל עולם הרפואה הסינית בצורה פשוטה וברורה תוך שמירה על הרמה המקצועית והאיכותית. המשמעות היא שבשביל לחפש טיפול טוב צריך לחפור ברחבי האינטרנט שעות רבות.

האתר ז'ונגיה (אשר הינו תרגום מסינית של הביטוי "רפואה סינית") מביא בתוכו בדיוק את הנקודה הזאת – ריכוז מידע מקצועי, איכותי ומקיף ברפואה הסינית אך גם בצורה מדוייקת ומסודרת הנגישה לכולם – כך שניתן לבחור את הטיפול המתאים ביותר לבעיה שלכם ולהתאים את המטפל הטוב ביותר בכמה רגעים בודדים.

מטפל סיני זקן מאיר פנים
הרפואה הסינית דוגלת בטבעיות

למה רפואה סינית?

יחד אתכם,
לכל מה שתצטרכו

לכל דבר שתצטרכו אנחנו כאן, זמינים בשבילכם, אל תתביישו ליצור קשר😄

החזון שלנו בשלוש מילים פשוטות:

01

יעילות

השאיפה שלנו היא שתוכלו לבצע כמה שיותר דברים בעצמכם: בבית, במשרד או בחוץ בגינה – כך שאת רוב הטכניקות תוכלו לבצע בעצמכם ולרכוש את אורח החיים של הרפואה הסינית שיבטיח לכם בריאות טבעית, רעננות ומערכת חיסונית חזקה במיוחד.

02

נגישות

אנחנו שואפים להיות המרכז הגדול ביותר לרפואה הסינית בארץ ויחד עם זאת גם המהיר והפשוט ביותר. אנו רוצים שכאשר תגיעו לאתר שלנו תוכלו בתוך מספר דקות להתאים לעצמכם את סוג הטיפול והמטפל הטוב ביותר עבור הבעיה שלכם.

03

תודעה

אנו רוצים לפתוח את שעריה היפים של הפילוסופיה הסינית לכלל הציבור, מתוך הבנה כי הטכניקות שמשתמשים בהן ברפואה הסינית יכולות להיות קצת מפחידות במבט ראשוני, מכיוון שלא מכירים את הגישה העומדת מאחוריהן. 

הירשמו לניוזלטר שלנו ללא חיוב וקבלו ערך ששווה זהב!

הערכים שלנו:

שקיפות ב- 100%

איכות בלתי מתפשרת

מקצועיות שיא

אמינות והגינות

שירות מעולה

רגישות לצרכי המטופל

מטופלים משתפים:

רוצים לקבל פגישת ייעוץ בשווי של 268 ש"ח עם מטפל מומחה ברפואה סינית - ללא חיוב?

השאירו פרטים ואחד המטפלים שלנו יחזור אליכם בהקדם!

מטפל סיני זקן מאיר פנים
דילוג לתוכן